Thursday, March 08, 2007

EFIT 070308

(Info.)


06.39 Stöön. Tre timmars sömn räcker inte. Jag lär mig aldrig.


07.26 Ser på Rapport Morgon och försöker peppa mig.


08.30 Tvärvetenskap. Det är det här som är grejen - det här är en av mina fem skolor (den flashigaste av dem). Vi är inte här mycket, men vi är här ibland och spanar på lärarstudenter. För de har musiksalar där det inte är en massa stolar. Bara golv.


10.36 Slutar skolan en tid när det känns som om man snarare borde börja, eller knappt ens det. Men det är ändå lite värt, för det är så fin dimma att titta på.


11.46 UR sänder sexualkunskap för ormar. Jag sover i soffan.


13.10 Mmm. (Starring: Ankan och Gulval.)


14.02 Jag är badad, badmusiken är slut och jag sätter på ny. En timme går så himla, himla fort.


15.08 Ätaäta.


15.49 Sedan är det inte dimma längre.


17.23 Åka iväg.


18.06 Det är ute att krossa saker.


19.04 Dagens allitteration: Systerskap ger styrka. Vi går nästan längst fram och ropar. Det, bland annat.


20.15 Åka hem.


21.25 Så här ser utsikten ut nu, och så kommer den att se ut resten av kvällen också.

1 comment:

Julia said...

Fina dimmbild. Och dom andra oxå. Jag lyckades inte ens ta kort i kyrkan idag, som jag hade tänkt...