Thursday, November 02, 2006

Sweet sweet memories

Tantolunden, prick tre månader sedan:

Vi skulle ha picknick uppe på den där kullen (det slutade med att vi satt typ tre stycken under mitt paraply, alla blev blöta och jag fick en fästing, men det är en annan historia). Några hittade oss inte och ringde mig, så jag sprang ned mot ingången för att leta efter dem bland allt folket. Plötsligt hörde jag att någon ropade mitt namn, så jag vände mig om och där satt hon, under ett träd, tillsammans med några andra människor som jag inte kände igen.

Och jag tänkte "shit, vilken snygg lugg, jag fattar precis varför jag hånglade med henne!"

Och hon tänkte "shit, vilken snygg häck, jag fattar precis varför jag hånglade med henne!"

Och resten är, så att säga, historia.

4 comments:

Anonymous said...

Vad gör en rumpa "snygg"?

Storleken? Placeringen?

Luggar kan jag småförstå att man kan definera som "snygg", men bakdelar är lite svårare.

A said...

Det kanske beror på vem den sitter på. :D

Miffo Maria said...

Är det historien som kommer berättas för barnbarnen?
Jag är mäkta stolt över att medverka! ;)

A said...

klart det är baby, det är ju den nakna sanningen. :) fast sedan hände det ju inte så mycket mer på ett par dagar, som vi alla minns.