Thursday, February 08, 2007

Dagens mem II:

9 nuvarande:
humör: Sömnig, ontig, lugn och glad.
smak: Smutsiga tänder.
kläder: Pyjamas, fleecetröja, tofflor och filt.
skrivbordsbild: Blå och fin med ett strålande träd.
nagelfärg: Nagelfärg.
tid: Typ två strax.
omgivning: Lager ett är en filt, lager två är mitt hem.
störigheter: Kroppsont.
tankar: Vad ska jag göra härnäst för att slippa gå och lägga mig? Undrar när affären öppnar imorgon? Hur mycket fortare går det att vispa ett halvt paket grädde än ett helt?

8 första:
bästa vän: Rikard.
screen name: Det är hemligt.
djur: Det har inte hänt än.
piercing: Helt vanliga öronhål.
kärlek: Jag vet inte. (Really.)
musik: Lisa Ekdahl.
bil: Det kommer inte att hända.
kyss: H.

7 senaste:
cigarett: Aldrig.
mat: Grekisk baguette. Om mackor inte räknas så var det pommes och gourmetbullar. Om skräpmat inte räknas så minns jag inte.
dryck: Vatten.
biltur: Från en Statoil till en annan.
kyss: Januari.
cd spelad: Lisa Ekdahl kan jag nog gissa.
tv-program sett: Rapport morgon.

6 har du nånsin:
datat någon av dina bästa vänner: Nä.
brytit mot lagen: Jadå, jag cyklar utan lyse ibland och spanar efter poliser i varje gathörn.
blivit arresterad: Nä, så illa är det inte.
nakenbadat: Jepp.
varit på tv: Mm.
kysst någon du inte kände: Mjo.

(Men var är femman?)

4 saker:
du gjorde i igårkväll: Diskade monsterberget, strök gardiner, internettade, kokade mannagrynsgröt.
du kan höra just nu: Paul McCartney, klocktick, ventilation, tangentbord.
du inte kan leva utan: Sömn, mat, de fina människorna, kommunikation.
du gör när du är uttråkad: Äter onyttiga saker, blir rastlös, doodlar, somnar.

3 personer
du vill se ut som: Jag vill ha Amelie från Montmartres hår, mest. Och så en kropp från random dansare, och resten kan jag ta från mig själv.

2 val:
svart eller vitt: Svartvitt.
varmt eller kallt: Lagom.

1 önskan: Lite ledighet skulle inte sitta helt fel.

No comments: